Általános szerződési feltételek

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

  1. 1) Céginfó
  2. 2) Vásárlási feltételek
    1. 2.1) Vásárlás a Start Kerékpár webáruházban
    2. 2.2) A megrendelés
    3. 2.3) A rendelés elfogadása
    4. 2.4) Minimális rendelési tétel
    5. 2.5) A rendeléstől való elállás
    6. 2.6) Fizetés
  3. 3) Szavatosság, Garancia
    1. 3.1) Szavatosság
    2. 3.2) Jótállás
    3. 3.3) Jótállási igény esetén a vevő kérheti
    4. 3.4) Garanciális javítások szervize
  4. 4) Szállítási feltételek
    1. 4.1) A termék szállítási módja
    2. 4.2) Árak
    3. 4.3) Külföldi szállítás

CÉGINFÓ

A webáruház tulajdonosa és üzemeltetője: Meranta Kft.
Jogtulajdonos: Meranta kft./ Gáspár Zsolt, Molnár Dávid
Adószám: 13867258-2-43
Bankszámlaszám: 10401024-49575653-50511011

Mintabolt:Start Kerékpár
Cím: 1119 Budapest Fehérvári út 83
Webáruház címe: www.startkerekpar.hu

Telefon: 0630-558-17-24
E-mail: info@startkerekpar.hu
Nyitva: Hétfő – Péntek 10-19 óráig, Szombat 9-13 óráig

 

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

FIGYELEM!
Tisztelt Vásárlóink! A webáruház adatainak feltöltésekor keletkező esetleges adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük, egyúttal jelezzük, hogy a webáruházban szereplő árak és leírások valamint termékfotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek a rendelés írásbeli visszaigazolásáig. Megértésüket és az esetleges hibákra vonatkozó észrevételeiket ezúton is köszönjük.

Vásárlás a Start Kerékpár webáruházban:

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, a “Kosárba rakom” gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezésben minden alkalommal 1 db-ot ajánlunk fel. A következő ablakban, Ön eldöntheti, hogy további termékeket választ, vagy véglegesíti a megrendelését.
Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, kérjük jelentkezzen be felhasználó nevével és jelszavával. Amennyiben nincs még regisztrálva rendszerünkben, kérjük töltse ki a regisztrációs adatlapunkat. Ellenőrizze le a szállítási címet, a tovább gombra kattintva válassza ki a szállítási módot. A tovább gomb segítségével kiválaszthatja a fizetési módot. Itt hívnák fel a figyelmet arra, hogy banki átutalás kiválasztásával egyedi kedvezményben részesülhet a szállítási költségből (részletek a szállítási feltételek menüben). A legutolsó oldalon a rendelés feladása ablakban véglegesítheti a megrendelést, munkatársunknak üzenhet a szállítással és rendelésével kapcsolatban.

A megrendelés

A kosár tartalma böngészés közben bármikor megtekinthető, változtatható, törölhető. Ha törölni kívánjuk a megrendelés bármelyik elemét, akkor a képernyő felső részében található kosár ikonra kattintva a törölni kívánt termék meleletti “X” (törlés) ikonnal lehetsége. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket rendelhet meg. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön mint Megrendelő nem véglegesítette a kosár tartalmát, azaz a megrendelését. Kérjük, regisztrációjakor pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan mobiltelefonszámot adjon meg itt, amelyen a futár 8:00–17:00-ig eléri Önt.
Megrendelését leadhatja:
A fent leírt módon a www.startkerekpar.hu weboldalon keresztül
A 0630-558-17-24 es telefonszámon munkaidőben Hétfőtől-Péntekig 10.00-19.00 óra között  Szombaton 9.00-13.00 Között

A rendelés elfogadása

A Start Kerékpár áruház minden kérdéses esetben egyezteti Önnel a megrendelt termékeket, szállítási címet, és segít abban, hogy Ön biztosan jól válasszon. Amennyiben munkatársunkkal véglegesítette a megrendelését rendszerünk kiküld Önnek egy végleges visszaigazolást, amely tartalmazza a megvásárolandó termékek listáját, értékét és a szállítási költséget.

 

A rendeléstől való elállás

Előfordulhat, hogy a webáruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretett volna, ebben az esetben kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, igyekszünk azonnal orvosolni a problémát a törvényes kereteken belül. Fontos, hogy ilyen esetben a terméket ne használja!
A Vásárló a vásárlástól a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási jogát írásban (legegyszerűbben e-mailben) köteles az eladónak bejelenteni. Az elállási jog természetesen érvényes felbontott gyári csomagolású termékekre is, de szigorúan nem érvényes használt termékek esetében!
Elállás esetén kérjük, először vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info@startkerekpar.hu  vagy 0630-558-17-24) majd kollégánkkal történő egyeztetés után juttassa vissza a terméket boltunkba     (Start Kerékpár, 1119 Budapest, Fehérvári út 83)
A hatályos törvények értelmében, elállás vagy garanciális ügyintézés esetén az áru boltba történő visszajuttatása minden esetben a vevő feladata és költsége, ezért kérjük, hogy ne küldje csomagját portósan, mert azt nem áll módunkban átvenni. A hozzánk visszaküldött csomagot beérkezését követően kollégáink videó felvétel készítése közben felbontják, megvizsgálják, majd amennyiben a termék valóban nem használt, akkor a cserecsomagot illetve igény szerint a vételárat saját költségünkön elküldjük, illetve átutaljuk.

Fizetés

A Start Kerékpár webáruházban történő vásárlás során jelenleg kétféle fizetési mód közül választhat: a banki előre utalás és a futárnak történő utánvétes fizetés.
A banki előre utaláshoz minden esetben szükséges a kollégánkkal történő egyeztetés, ezért kérjük, hogy várja meg, amíg visszaigazoljuk, hogy a megrendelt termékei valóban rendelkezésre állnak. A banki utalással történő fizetés esetén lényegesen kedvezőbbek a szállítási díjaink is.

 

SZAVATOSSÁG, GARANCIA

Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama az áru átvételétől számított 6 (hat) hónap. Szavatossági igény elévüléséig, annak érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Start Kerékpár Áruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Start Kerékpár Áruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Jótállás

A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük őrizze meg a szavatossági – garanciális idő végéig.

Jótállási igény esetén a vevő kérheti:

a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Start Kerékpár áruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Start Kerékpár áruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

A rendeletek teljes szövege itt olvasható:
– 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről – 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
– 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
– 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
– Ptk. a hibás teljesítésről

 45/2014 kormányrendelet 

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt termék a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a Start Kerékpár Áruházba a vásárlást igazoló számlával együtt     (Start Kerékpár,        1119 Budapest, Fehérvári út. 83).  Fontos tudni,  hogy a törvényi szabályozás értelmében a vevőtől a boltig terjedő áru-visszaszállítás költsége a vevőt terheli. Ennek megfelelően portós csomagot nem veszünk át! Ha a termék garanciális hibája megállapítást nyer és javítható, akkor a Start Kerékpár Áruház partner-szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, akkor az Önnel történő újabb egyeztetés után újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy megint csak az Önnel történő egyeztetés után egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körű felelősséggel tartozik.